Magsjuka part 2


Here we go again - magsjuka del 2
Härlig start på morgonen hörrni
Hur och var brukar ni tillbringa er tidiga morgon?
Vill ni testa på min nya rutin? Kom bara förbi en sväng så kan vi nog ordna det! 😷


Del 1 utspelade sig i tisdags morgon
Tisdagen - dagen med stort D
Dagen då jag skulle få äran att åka ambulans på jobbets bekostnad
Dagen då jag skulle gå på bio
Dagen efter då jag skulle på utbildning på jobbet som är typ en gång om året!
Men vad är tajmingen i mitt liv? Ja inte någon tillgång iaf

Jaha min vän som ammar
Jag hoppas du sitter där med bröstmjölken redo och njuter av mitt sorgliga liv
Detta var till dig 💚

Själv ska jag fortsätta på min utstakade väg --> del 2 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0